Ik heb het inmiddels op meerdere plekken de sensor gemonteerd ook bij verschillende auto op de club.RonW schreef:Zeer intressant deze info,,,,
Maar volgens mij moet je altijd je toerental rechtstreeks via de krukas meten, en niet op de koppelingsklok die zeer vaak lost en ook kan slippen.
Mooiste plek is volgens mij achter het vliegwiel, en wordt volgens mij ook al gebruikt door sommigen.
Ook de temperatuur sensor wordt het meest gebruikt op de kop van cilinder.
Het mooiste is tussen de bougie of daar dicht in de buurt.
Bij de uitlaatpoort wordt wel de hoogste temperatuur gemeten, maar dit is zeer zeker niet de bedrijfstemperatuur van de motor.
Maar de beste plek is achter het vliegwiel zo als ik hier onder op foto heb staan.
Wat ik wel heb veranderd is het vliegwiel hier onder op de foto zie je zwart tape dat heb ik inmiddels gepolijst.
En met een boor heb ik een punt gemaakt van 2mm diep die heb ik volgegooid met zwarte verf.
Dit heb ik nu bij een paar auto op deze manier ingebouwd en tot nu toe werkt het perfect.