rhino 4 na de manege meeting arnhem

Heb je schade gereden, is je auto gecrashed? Post het hier.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
EJS
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 760
Lid geworden op: za feb 03, 2007 9:37 am
Provincie: Noord-Holland
Club: HMRC
Website: www.hmrc.nl
Locatie: HHW-Zuid
Contacteer:

Re: rhino 4 na de manege meeting arnhem

Berichtdoor EJS » ma jan 28, 2008 10:46 am

Heji schreef:toch vreemd zie mijn foto printplaat in de rhino is het zelfde als in de hitec hs-5745 waarom blijft deze wel heel en in de rhino niet
De printplaat is dan wel hetzelfde, maar de rest van de onderdelen die gebruikt worden niet, anders waren de spec van beide servo's ook wel gelijk geweest ;)

Rhino:
* Stelkracht 24kg bij 6 volt
* Snelheid 0,10 seconden bij 6 volt
* Afmetingen: 66x30x58mm
* Gewicht: 175Gram

HS5745:
* Stelracht 18 kg bij 6 volt
* Snelheid 0,15 seconden bij 6 volt
* Afmetingen :59 x 29 x 52mm
* Gewicht : 161 gram.

En ik heb al heel wat mensen trouwens gezien die ook een HS5745 doorgebrand hadden hoor, dus denk nu niet dat deze servo daar nooit las van heeft omdat een aantal mensen er nog nooit last van hebben gehad. Ik rij zelf altijd met één of twee Rhino's en heb er ook nog nooit één doorgebrand, terwijl ik een dure tonegawa servo binnen 20 min rijden in de fik had staan. Het blijft helaas electronica en er is echt niks van te zeggen waarom de ene nergens last van heeft en de andere wel...
Hormann TK10 - Sanwa M11X
DJI F550 HEXA (Wookong) - Spektrum DX8

Gebruikersavatar
marder-jay
Niet weg te slaan
Niet weg te slaan
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo okt 07, 2007 12:54 pm
Merk: FG
Zenderset: futuba 3pk-s black
Frequentie: spektrumDX3S

Re: rhino 4 na de manege meeting arnhem

Berichtdoor marder-jay » ma jan 28, 2008 7:50 pm

EJS schreef:
Heji schreef:toch vreemd zie mijn foto printplaat in de rhino is het zelfde als in de hitec hs-5745 waarom blijft deze wel heel en in de rhino niet
De printplaat is dan wel hetzelfde, maar de rest van de onderdelen die gebruikt worden niet, anders waren de spec van beide servo's ook wel gelijk geweest ;)

Rhino:
* Stelkracht 24kg bij 6 volt
* Snelheid 0,10 seconden bij 6 volt
* Afmetingen: 66x30x58mm
* Gewicht: 175Gram

HS5745:
* Stelracht 18 kg bij 6 volt
* Snelheid 0,15 seconden bij 6 volt
* Afmetingen :59 x 29 x 52mm
* Gewicht : 161 gram.

En ik heb al heel wat mensen trouwens gezien die ook een HS5745 doorgebrand hadden hoor, dus denk nu niet dat deze servo daar nooit las van heeft omdat een aantal mensen er nog nooit last van hebben gehad. Ik rij zelf altijd met één of twee Rhino's en heb er ook nog nooit één doorgebrand, terwijl ik een dure tonegawa servo binnen 20 min rijden in de fik had staan. Het blijft helaas electronica en er is echt niks van te zeggen waarom de ene nergens last van heeft en de andere wel...
hoe beviel de tonega kwa besturing ??
Hormann ht2 re 23cc RN fatpower SX
Fg sportsline 23cc


Terug naar “Crash corner”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten