Pagina 1 van 6

Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 7:24 am
door Roel

Link

Wat beelden van afgelopen wedstrijd van de Swift wintercup. :mrgreen:

Ik moet wat meer van de curvestones afblijven zie ik.. :scratch:

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 9:40 am
door njoy_fg
Vet autootje met die vlammen :mrgreen:

Dit is waarschijnlijk van de 2e b finale, 1e b finale was ik nogal aan het vliegen :-\

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 10:07 am
door Roel
Inderdaad een mooi wagentje Stefan, zeker met die oranje velgje's.. :thumleft:

Grappig.... volgens mylaps heb ik op de zaterdag training 19.5 km en op zondag 9.6 km afgelegd met het swiftje.
Totaal 29.2 km.
Daar sta ik wel van te kijken dat het zo veel is..... :scratch:

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 11:48 am
door Bernie
Mooi in elkaar gezet.

Die laatste wagentjes gaan iets harder of niet :mrgreen: .

Nog goede resultaten behaald iemand?

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 1:07 pm
door Dr.Dre.
@ Tis toch wel stoer om te zien die karretjes :-$ (is net een zwerm bijen 8-[ ) dat gezoem, en ja die laatste auto's dat was zeker een andere klasse :thumright: leken wel straaljagers :twisted: prachtig, gr.Dr.Dre. ;)

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 1:32 pm
door Bombero
Yo Roel
Effe een vraag, zijn dat standaard Swiftjes of is daar iets aan gewijzigd bv accu /motor/tandwielen enz. :-|

de groeten
Jan

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 2:06 pm
door Kristiaan
Zijn M03 M chassis in de gewone of de R versie met een gelimiteerde hoeveelheid aan Hop ups(zie reglement)
De motor is een 23x1 LRP stock motor, daar rijd iedereen mee icm de std regelaar.
Komt dus erg veel aan op rijderskunsten en toch ook wel een beetje op de afstelling van het wagentje.
Ik heb de race in Ronse meegedaan en vond het erg leuk, helaas is het gewoon niet te doen om beide klasses te rijden dus is de m03 alweer verkocht.

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 2:15 pm
door Roel
Het enige wat je mag wijzigen is alleen de servo-saver en schokbrekertjes. De ESC is de standaard zoals regeleaar die bij de auto verkocht wordt. De accu moet een NIHM Accu-pack zijn. (lipo is verboden). Behalve het motor tandwiel kun je niks veranderen aan de aandrijflijn. Maar iedereeen rijd met de 18T bij de 23x1 LRP stock motor.
Zoals aangegeven mag je maar een paar hop-ups monteren en de rest is verboden. Bij iedere heat word er een auto uitgehaalt waarbij de motor gedemonteerd word en op de draaibank gezet word om te kijken of hij niet te veel toeren loopt. Verder gecontroleert op illigale hopups.

Het komt er op neer wie de beste lijnen rijd en een goede afstelling heeft (voor de paar dingen die je kan afstellen)
Een enorme fun klasse om te rijden en het kan bijna niet kapot. Ik heb weer heel veel plezier mee terug gekregen in het wedstrijd rijden.

mmzlls Roel

edit:kris was me voor..

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: vr jan 22, 2010 8:21 pm
door outlaw666
Roel schreef:Het enige wat je mag wijzigen is alleen de servo-saver en schokbrekertjes. De ESC is de standaard zoals regeleaar die bij de auto verkocht wordt. De accu moet een NIHM Accu-pack zijn. (lipo is verboden). Behalve het motor tandwiel kun je niks veranderen aan de aandrijflijn. Maar iedereeen rijd met de 18T bij de 23x1 LRP stock motor.
Zoals aangegeven mag je maar een paar hop-ups monteren en de rest is verboden. Bij iedere heat word er een auto uitgehaalt waarbij de motor gedemonteerd word en op de draaibank gezet word om te kijken of hij niet te veel toeren loopt. Verder gecontroleert op illigale hopups.

Het komt er op neer wie de beste lijnen rijd en een goede afstelling heeft (voor de paar dingen die je kan afstellen)
Een enorme fun klasse om te rijden en het kan bijna niet kapot. Ik heb weer heel veel plezier mee terug gekregen in het wedstrijd rijden.

mmzlls Roel

edit:kris was me voor..
ja jan zo zit het in elkaar
ik heb er ook echt veel fun aan
kom deze zomer eens kijken in eindhoven

mzllllll

Re: Swift Wintercup

Geplaatst: za jan 23, 2010 10:16 am
door Bombero
outlaw666 schreef:
Roel schreef:Het enige wat je mag wijzigen is alleen de servo-saver en schokbrekertjes. De ESC is de standaard zoals regeleaar die bij de auto verkocht wordt. De accu moet een NIHM Accu-pack zijn. (lipo is verboden). Behalve het motor tandwiel kun je niks veranderen aan de aandrijflijn. Maar iedereeen rijd met de 18T bij de 23x1 LRP stock motor.
Zoals aangegeven mag je maar een paar hop-ups monteren en de rest is verboden. Bij iedere heat word er een auto uitgehaalt waarbij de motor gedemonteerd word en op de draaibank gezet word om te kijken of hij niet te veel toeren loopt. Verder gecontroleert op illigale hopups.

Het komt er op neer wie de beste lijnen rijd en een goede afstelling heeft (voor de paar dingen die je kan afstellen)
Een enorme fun klasse om te rijden en het kan bijna niet kapot. Ik heb weer heel veel plezier mee terug gekregen in het wedstrijd rijden.

mmzlls Roel

edit:kris was me voor..
ja jan zo zit het in elkaar
ik heb er ook echt veel fun aan
kom deze zomer eens kijken in eindhoven

mzllllll
John

Rijden jullie in de winter dan niet ???

groeten
Jan