Yankee Peugeot

Hier kun je alles kwijt over de overige Bigscale merken

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Jimme
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 695
Lid geworden op: zo mar 25, 2007 9:04 am
Provincie: Flevoland
Locatie: Zeewolde

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Jimme » vr jan 23, 2009 5:51 pm

Hoi, ziet er grooooooot uit!

Zit een G2D op toch? Is dat wel genoeg? =P~

G270rc?

Aandrijving ziet er wel uit net zoals de andere bigscales (kan evt ook wel een staal klein tandwiel? 16 tands als ik het goed zie?)
Ook leuk dat het ook voorloopt op wws!

Gaaf man!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Q » vr jan 23, 2009 6:33 pm

klein vergelijk met de mustang :shock:

Afbeelding

Gebruikersavatar
gied1972
Al langer hier
Al langer hier
Berichten: 286
Lid geworden op: wo okt 22, 2008 8:08 am
Land: Nederland
Provincie: Limburg
Merk: Sprinter
Type: RC-72
Zenderset: Spektrum DX3S
Frequentie: Spektrum
Website: bigscalelimburg.nl
Locatie: Haelen
Contacteer:

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor gied1972 » vr jan 23, 2009 6:51 pm

mooi ding =D> , nog even en je hebt een rc 1 op 1. ;)
vindt die mustang al mega groot

grtz. Gied
Afbeelding
Wat niemand kan, kan ik ook

Gebruikersavatar
Karel MF
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 137
Lid geworden op: za dec 08, 2007 12:31 am
Provincie: Zuid-Holland
Merk: Xray
Type: Brushless XB8R
Zenderset: Hitec
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Karel MF » vr jan 23, 2009 8:04 pm

Mooie auto Q,binnekort even uitlaten bij de RACO zeker? :mrgreen:
Ga je er ook mee rijden of voor de verzameling?

Mvg,Karel.
http://www.freewebs.com/kggraphix" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Q » vr jan 23, 2009 8:24 pm

Karel MF schreef:Mooie auto Q,binnekort even uitlaten bij de RACO zeker? :mrgreen:
Ga je er ook mee rijden of voor de verzameling?

Mvg,Karel.

binnenkort? :-k wil eerst even alles uit elkaar halen en schoonmaken(ook al zie ie er schoon uit :oops: )
rijden bij de Raco wordt moeilijk, omdat de on-road baan naar mijn mening wat aan de smalle kant is ,vooral in sommige bochten, dus het wordt dan AMCA.

En ja het wordt ook voor de verzameling,de FG's(de mustang staat al te koop, en de Fiat :roll: binnenkort?) zullen langzaam ruim baan moeten maken voor de Quarterscale's, mede omdat er ook nog waarschijnlijk een F1 Quarterscale aan zit te komen.
:cool:

Gebruikersavatar
Eric.
Junior gebruiker
Junior gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: do jan 08, 2009 6:49 pm

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Eric. » za jan 24, 2009 12:18 am

Zooo Q gefeliciteerd! Deze is echt in goede staat zeg! Bovendien is die Peugeot body nog vrij zeldzaam ook. Je kan duidelijk zien dat hier heel weinig mee is gereden. De voor- en achterophanging komt exact overeen met die van mij, alleen heb jij een tandwieloverbrenging en ik een kettingaandrijving. Het lijkt me leuk om een keer op AMCA te rijden met beiden Yankee's, maar voorlopig eerst maar is goed opknappen! ;) De kap van verf ontdoen gaat nog wel een klus worden, alleen jammer dat de vorige eigenaar een gedeelte aan de buitenkant heeft gespoten. Nu zul je 'm zodra die enigzins transparant is ook in z'n geheel aan de buitenkant moeten spuiten (niet dat dat echt veel uitmaakt...), want nadat je de oude verf hebt verwijderd wordt de kap toch ietsje doffer en mis je die glans. Ik ben benieuwd welke kleur die wordt! :cool: Echt een heel mooi ding, banden zijn ook zgan zie ik! Koopje geweest? :eek:

Mvg, Eric

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Q » za jan 24, 2009 8:08 am

Idd dat verf verwijderen zal wel een tijdrovende klus gaan worden, het geel is aan de buitenkant gespoten, en dat wil ik als eerste eraf hebben, het blauw zit aan binnenkant , en is nog voorzien van een extra laag zwart,maarrrr ik denk als ik sterk bruin TeSa tape op het geel plak , de verf meekomt als het tape wordt verwijderd.
Ik denk dat ze met de verkeerde verf het geel hebben gespoten, dus wie weet :roll:
Er zijn extra koelgaten gemaakt aan de voorzijde en dat wil ik voorzien van aluminium gaas, deels voor de rommel :roll: , en deels voor de stevigheid.........

Koopje :?: was na moeizaam onderhandelen en wat gebel heen en weer een redelijke tot goedkope koop, :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Eric.
Junior gebruiker
Junior gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: do jan 08, 2009 6:49 pm

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Eric. » za jan 24, 2009 10:37 am

Ja ik hoop voor je dat het geel inderdaad een andere soort verf is. Dat met dat TeSa tape zou ik ook proberen en kijken of het geen lijmresten achterlaat. Mocht dat het geval zijn maar de oude lak trek je er toch in z'n geheel af zou ik doorgaan met het tape. Mocht het niet zo zijn, misschien nagellak remover (zonder aceton!) gebruiken zoals ik ook heb gedaan? En dan heel voorzichtig wrijven om krasjes te voorkomen.

Ik heb ook echt ontzettend geluk gehad met de aankoop. Ik wou de auto heel graag hebben, maar had er op dat moment geen geld voor. Ik had nog wel een nieuwe Xray NT18 staan die ik daarom gelijk te koop had gezet. De verkoper zou het ff aanzien en een week vasthouden. Wonder boven wonder had ik binnen en dag een koper helemaal vanuit India. Hij had dezelfde avond het geld overgemaakt en ik de volgende dag het mini-autootje op de post gedaan.
Dit was dus al een geluk, maar de aankoopprijs al helemaal!! :lol:

Gebruikersavatar
The ICE Factory
HOBAO JUNK
HOBAO JUNK
Berichten: 1393
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:19 pm
Provincie: Flevoland
Merk: Hobao
Type: Hyper 9 GL os speed
auto 2: Hobao
Type 2: Hyper 9E Tekin RX 8
Zenderset: Sanwa M11 2,4 ghz
Frequentie: 2.4 ghz
Club: MVW Purmerend
Website: www.rc-central.nl
Locatie: Almere

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor The ICE Factory » zo jan 25, 2009 10:22 pm

ziet er idd heel goed uit kerel , je zou er eigenlijk een Viper kap op moeten zetten
dan is ie pas echt groot :mrgreen: :mrgreen: :shock: :mrgreen:
--Sanwa M11 --Hobao Hyper ST Pro BCE R&B powered --Hobao Hyper 9E Tekin powered --Corally RDX Phi LRP powered--Losi 8T Toro Nero powered -- by http://www.rc-central.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: Yankee Peugeot hij is binnen!!!!!!23-01-09

Berichtdoor Q » za feb 07, 2009 5:55 pm

kleine Update ,bezig geweest met de montage van de HT uitlaat en de nieuwe radiobox,ook nog even de veerweg aan de voorkant afgesteld, de vorige eigenaar hielt wel van een stugge voorwiel ophanging, er zaten busjes tussen de aanslag zodat er helemaal geen vering was, het instellen is kinderlijk eenvoudig voorop lopen parallel aan de schokbrekers twee stangetjes met daarop vierkant schroefbusjes, dmv het inschroeven van de busjes kan je de veer weg instellen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Terug naar “Bigscale (overige merken)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten