Filmpje

Post hier je vragen, antwoorden en tips over Electro helikopters.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
martijn-rc
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 5:05 pm
Land: Nederland
Provincie: Flevoland
Merk: Kyosho, Xray
Type: V-One SIII, T2 008'
Zenderset: Spektrum DX3R
Frequentie: 2,4Ghz
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Filmpje

Berichtdoor martijn-rc » vr sep 12, 2008 12:20 am

baroes schreef:[-X [-X
He martijn ik heb wel een blikje knakworsten :idea:
maar dan wil ik ook curry erbij anders lust ik het niet... en zuurkool, en mayo en gebakken uitjes... en broodjes... want met de huidige inflatie van de levensmiddelen industrie wordt het me te gek.. een stijging van 3,4% voor je eten!! binnen 8 maanden! is belachelijk en onbetaalbaar... :razz: :razz: :razz: :lol: :lol:

nee hoor jongens valt allemaal wel mee! ondanks de ongelooflijke neerslag van de MISKOOP van het jaar.! erm.. hoe heet dat ding ook al weer??? een M.. D.. iets van de TURKSE markt in iedergeval. :-k .. daar had ik gewoon 2x een Trex 600 voor kunnen hebben!! en bijna 3x een PROTOS!! [-(

p.s. wat nou WIND... dat die heli van jouw steeds weg trekt op de staart of dergelijk is gewoon een kwestie van Afstellen... heeft niks met wind te maken... mij hoor je toch ook niet als ik ga vliegen met windkracht 6!! dat bedoel ik nou. gewoon afstellen... Of bedoel je buiten vliegen met de Mini titan.. sorry ik dacht de SIM... hehe... \:D/ :razz:

Gebruikersavatar
hobby
L.S.O.
L.S.O.
Berichten: 1916
Lid geworden op: za jan 27, 2007 6:06 pm
Land: Nederland
Provincie: Noord-Holland
Locatie: Huizen (n-h)

Re: Filmpje

Berichtdoor hobby » vr sep 12, 2008 12:35 am

martijn-rc schreef:
baroes schreef:[-X [-X
He martijn ik heb wel een blikje knakworsten :idea:
maar dan wil ik ook curry erbij anders lust ik het niet... en zuurkool, en mayo en gebakken uitjes... en broodjes... want met de huidige inflatie van de levensmiddelen industrie wordt het me te gek.. een stijging van 3,4% voor je eten!! binnen 8 maanden! is belachelijk en onbetaalbaar... :razz: :razz: :razz: :lol: :lol:

nee hoor jongens valt allemaal wel mee! ondanks de ongelooflijke neerslag van de MISKOOP van het jaar.! erm.. hoe heet dat ding ook al weer??? een M.C.D iets van de TURKSE markt in iedergeval. :-k .. daar had ik gewoon 2x een Trex 600voor kunnen hebben!! en bijna 3x een PROTOS!! [-(

p.s. wat nou WIND... dat die heli van jouw steeds weg trekt op de staart of dergelijk is gewoon een kwestie van Afstellen... heeft niks met wind te maken... mij hoor je toch ook niet als ik ga vliegen met windkracht 6!! dat bedoel ik nou. gewoon afstellen... Of bedoel je buiten vliegen met de Mini titan.. sorry ik dacht de SIM... hehe... \:D/ :razz:
DX7 * Quad * FPV * NAZA * GPS


Terug naar “Electro helikopters”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten