Q's Yankee

Ben je bezig met een project, of een interessante modificatie? Post hier je ideeen, je werklog, je foto's.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Lars
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 138
Lid geworden op: ma sep 29, 2008 10:54 am
Land: Nederland
Provincie: Noord-Brabant
Merk: WWS Beetle
Type: Offroad
Zenderset: Futaba ff-9
Frequentie: 2.4ghz
Locatie: Hoogerheide

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Lars » do okt 22, 2009 8:58 am

rocco53 schreef:
RonW schreef:Heb je nog tekeningen of onderdelen die nagemaakt kunnen worden.
Mischien is het mogelijk om zelf iets opnieuw te maken op de schaal 1/4.
Lijkt mij namelijk ook wel wat, een fiat abarth schaal 1/4.
Frezen is voor mij geen probleem.
En als ik tekeningen of onderdelen heb om na te kunnen maken zou ik gelijk alles dubbel kunnen frezen.
Dus voor 2 auto's.
Met en beetje hulp hier op het forum moeten we toch in staat zijn om zo'n auto te bouwen. :mrgreen:
Bij deze bied ik mij dus aan om te gaan frezen, mits ik natuurlijk ook de mogelijkheid krijg om ook zo'n auto op te bouwen.
je had al eerder toch al een bodemplaat gevonden voor een yankee 1/4?

@Q ja, helaas gaat bezit voor eigendom. dat is nou nederland he.
Over dat laatste.. Dat komt wel goed als je hem vind.
Er is goed aan te tonen dat het bezit EN het eigendom van Q was. Mocht je hem vinden, dan krijg je hem terug, dat kan ik je wel vertellen.

Wel een klote streek man :x , damn ik volgde het project al een lange tijd achter de schermen mee maar dit verwacht je echt niet. Even voor de formaliteit? Wel aangifte gedaan neem ik aan?
Auto 1 [ WWS met V-traction & 26cc Modellsport ]
Zender [ FF-9 ]

Dr.Dre.

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Dr.Dre. » do okt 22, 2009 9:24 am

Lars schreef: Even voor de formaliteit? Wel aangifte gedaan neem ik aan?

@ Hier moet ik wel ff om lachen Lars :lol: , ( dit is niet om het beroep politie af te zeiken ), maar bij ons in de omgeving van Amsterdam,,,,,,,,,,,als je iets aangeeft wat gestolen is (inbraak) ben je 3 uur verder en heel veel ergenis, en onee u mag geen eigen rechter spelen meneer [-X bla bla bla , 2mnd later krijg je bericht het is NIET opgelost..........klaar, ik weet precies hoe Q zich voelt :!:, Mijn mening Tegen de muur dat schorem wat niet met de poten van andermans spullen kan afblijven,,,,,,,,,gr.Dr.Dre. ;)

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Q » do okt 22, 2009 7:25 pm

RonW schreef:Heb je nog tekeningen of onderdelen die nagemaakt kunnen worden.
Mischien is het mogelijk om zelf iets opnieuw te maken op de schaal 1/4.
Lijkt mij namelijk ook wel wat, een fiat abarth schaal 1/4.
Frezen is voor mij geen probleem.
En als ik tekeningen of onderdelen heb om na te kunnen maken zou ik gelijk alles dubbel kunnen frezen.
Dus voor 2 auto's.
Met en beetje hulp hier op het forum moeten we toch in staat zijn om zo'n auto te bouwen. :mrgreen:
Bij deze bied ik mij dus aan om te gaan frezen, mits ik natuurlijk ook de mogelijkheid krijg om ook zo'n auto op te bouwen.
is toppie aangeboden Ron,maar ik wilde zoiets bouwen om zodoende uniek te zijn, neemt niet weg dat iemand anders dat evt ook niet mag doen.Heb wel wat tekeningen van de diverse draagarmen e.d maar dat zij 3d tekeningen en zullen niet zo veel data opleveren frees ik ;) Maar ik dit weekend even kijken wat ik heb en kom er op terug,igg nogmaals bedankt voor het aanbod.
. Even voor de formaliteit? Wel aangifte gedaan neem ik aan?
alle formaliteiten zijn doorlopen, ben nu bezig om met de verzekeringsmaatschappij alles op een rijtje te zetten,helaas is de reactie van DrDre wel van toepassing, duurt een eeuwig heid(voor mij gevoel) en de kans dat ze er wat mee doen, is na mijn idee ook nihil.Maar goed we blijven positief op juuten. :???:
Dr.Dre. schreef: @ Hier moet ik wel ff om lachen Lars :lol: , ( dit is niet om het beroep politie af te zeiken ), maar bij ons in de omgeving van Amsterdam,,,,,,,,,,,als je iets aangeeft wat gestolen is (inbraak) ben je 3 uur verder en heel veel ergenis, en onee u mag geen eigen rechter spelen meneer [-X bla bla bla , 2mnd later krijg je bericht het is NIET opgelost..........klaar, ik weet precies hoe Q zich voelt :!:, Mijn mening Tegen de muur dat schorem wat niet met de poten van andermans spullen kan afblijven,,,,,,,,,gr.Dr.Dre. ;)
idd ,maar soms heb je ze wel nodig om dat tuig te pakken ....

Maar het verhaal heeft een iets andere wending gekregen nadat ik was gebeld vandaag over een tip richting de vermoedelijke daders....

Gebruikersavatar
Bernie
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 5043
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
Land: Ollanda
Provincie: Noord-Brabant
Merk: Multiplex
Type: FPV EZ*
Zenderset: Futuba FF-9
Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
Club: Wildvlieger
Website: www.rcbigscale.nl
Locatie: Cuijk
Contacteer:

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Bernie » do okt 22, 2009 9:11 pm

Q schreef:
Maar het verhaal heeft een iets andere wending gekregen nadat ik was gebeld vandaag over een tip richting de vermoedelijke daders....
Wachten we dat even af, succes!!
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet :mrgreen: .
Vliegfilmpjes

Dr.Dre.

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Dr.Dre. » vr okt 23, 2009 8:57 am

@ Nou laten we hopen [-o< [-o< O:) op een goed bericht zo vlak voor het weekend Q,,,,,,,,,,,,,en dat het project weer in huize Q is [-o< ,gr.Dr.Dre. ;)

Gebruikersavatar
Lars
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 138
Lid geworden op: ma sep 29, 2008 10:54 am
Land: Nederland
Provincie: Noord-Brabant
Merk: WWS Beetle
Type: Offroad
Zenderset: Futaba ff-9
Frequentie: 2.4ghz
Locatie: Hoogerheide

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Lars » vr okt 23, 2009 7:55 pm

Bernie schreef:
Q schreef:
Maar het verhaal heeft een iets andere wending gekregen nadat ik was gebeld vandaag over een tip richting de vermoedelijke daders....
Wachten we dat even af, succes!!
Ook ik hoop op goed nieuws Q!
We wachten het af en heel erg veel succes gewenst!!
Auto 1 [ WWS met V-traction & 26cc Modellsport ]
Zender [ FF-9 ]

Gebruikersavatar
Jimme
Regelmatig hier
Regelmatig hier
Berichten: 695
Lid geworden op: zo mar 25, 2007 9:04 am
Provincie: Flevoland
Locatie: Zeewolde

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Jimme » zo okt 25, 2009 7:06 pm

Wat ben je dan sneu zeg.. :???:

Succes met de zoektocht.. ik zal het ook nog even in de gaten houden voor je ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Q
Senior gebruiker
Senior gebruiker
Berichten: 1596
Lid geworden op: zo mar 18, 2007 11:57 am
Land: nl
Zenderset: spektrum
Website: www.dieludolfs.de
Locatie: nergens

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Q » zo okt 25, 2009 9:32 pm

tsja,de tip was naar aanleiding dat er evt. wat gereedschap was/werdt aangeboden wat vermoedelijk afkomstig is van de inbraak ,nu wordt het moeilijk om zoiets te bewijzen,maar toch maar eens gaan kijken, het betrof hier een gereedschap ,helaas niet van mij.

dus nog geen resultaat,maar we hebben wel wat rondgebazuind dat we geïnteresseerd zijn in RC Modelbouw spul met name Heli's en Auto's........

Dr.Dre.

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Dr.Dre. » ma okt 26, 2009 6:47 pm

@ We wachten in spanning af Q,gr.Dr.Dre. ;)

Dr.Dre.

Re: Q's Yankee : GESTOLEN

Berichtdoor Dr.Dre. » za okt 31, 2009 8:29 pm

Q schreef: ,maar we hebben wel wat rondgebazuind dat we geïnteresseerd zijn in RC Modelbouw spul met name Heli's en Auto's........


@ Is er nog nieuws aan het front Q over je auto,,,,,,,,,,,,,,,,gr.Dr.Dre. ;)


Terug naar “Bouwprojecten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten