Inschrijving NK 2009

Alles over wedstrijden, data's en uitslagen

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
Rinus
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 126
Lid geworden op: do feb 07, 2008 11:21 am
Land: Nederland
Provincie: Utrecht
Merk: Hörmann
Type: HT2 TK10
auto 2: Hörmann
Zenderset: 3 PK
Frequentie: 41.190
Club: MRCE
Website: www.rntuning.nl
Locatie: Wilnis
Contacteer:

Inschrijving NK 2009

Berichtdoor Rinus » za jan 31, 2009 10:14 pm

Op veler verzoek hier wat informatie betreffende de inschrijving voor het NK 2009.

Zoals besloten op de gehouden sectievergadering met de aanwezige clubs is een Nomac rijderslicentie
voor deelname aan het NK 2009 verplicht.

Deze licentie koopt men voor aanvang van de 1e NK wedstrijd en geeft het recht om aan alle NK-wedstrijden deel te nemen. Om in aanmerking te komen voor een Nomac rijderslicentie moet een rijder lid zijn van een club die is aangesloten bij de Nomac.

De kosten van een rijderslicentie zijn € 90,00.
Hierin is o.a. inbegrepen het inschrijfgeld voor deelname aan alle Nk wedstrijden in 2009 en
de Nomac feestavond waar alle kampioenen aan het eind van het jaar gehuldigd worden.

Verder geeft de rijderslicentie het recht op inschrijving van de EFRA Grand Prix's in 2009.

Voor rijders die lid zijn van een club die niet is aangesloten bij de Nomac en toch graag aan het NK mee willen doen is er een mogelijkheid om bij MRCZ tegen een ‘ laag bedrag’ voor 2009 lid te worden en daarmee tevens lid van de Nomac zijn. Rijders die hiervan gebruik willen maken kunnen contact opnemen met de penningmeester van MRCZ.

Voor rijders die graag een keer mee willen doen aan 1 van de NK wedstrijden is dit mogelijk door een proeflicentie aan te vragen. Ook hiervoor moet de rijder lid zijn van een club aangesloten bij de Nomac. Deze proeflicentie wordt éénmalig per rijder verstrekt en alleen voor zijn thuiscircuit. Het behaalde resultaat van deze rijder wordt niet opgenomen in het eind klassement.

De kosten van een proeflicentie bedragen € 20,00.

Buitenlanders die lid zijn van een Nederlandse club aangesloten bij de Nomac mogen deelnemen aan het NK.

De inschrijving geschiedt door het invullen van een inschrijfformulier en dit samen met een recente pasfoto terug te sturen
naar het secretariaat van de Nomac. Na ontvangst van een volledig ingevuld inschrijfformulier en betaling van de licentiekosten wordt de rijderslicentie verstrekt.

Het inschrijfformulier kun je per e-mail aanvragen bij r.weijden@casema.nl

NK Large Scale Off Road 2009.

1 maart NK ORCD (indoor) Exloo
31 mei NK REAL80 Groningen
21 juni NK MRCZ Ritthem
4 oktober NK Raco2000 Utrecht
25 oktober NK Limac Susteren (nog even onder voorbehoud)

De dag voor de wedstrijd is het circuit beschikbaar vanaf 10.00 uur voor de vrije training.

(4 van de 5 tellen mee voor de einduitslag, dus 1 schrap)

Ron en Rinus
sectiebestuur large scale Off- Road
Afbeelding
De Shop voor RC-Modelautosport - http://www.rntuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Roel
Bigscale Guru
Bigscale Guru
Berichten: 3609
Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:22 am
Land: Nederland
Provincie: Limburg
Zenderset: Futaba 3PKS
Frequentie: Spektrum Pro 2.4GHz
Locatie: Panningen

Re: Inschrijving NK 2009

Berichtdoor Roel » ma feb 02, 2009 11:17 am

Rinus schreef: Verder geeft de rijderslicentie het recht op inschrijving van de EFRA Grand Prix's in 2009.
Hallo Rinus/Ron.

Begrijp ik bovenstaande goed dat ik zonder NK licentie geen EFRA Grand prix kan rijden ?
Of is het lidmaatschap van NOMAC voldoende om een EFRA Grand prix te rijden. Ik dacht altijd dat EFRA en de NK los van elkaar staan ?

Ik hoor het wel.

mmzlls Roel
Velle est posse

Gebruikersavatar
bolletje
Junior gebruiker
Junior gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 3:16 pm

Re: Inschrijving NK 2009

Berichtdoor bolletje » di feb 03, 2009 10:54 am

Roel schreef:
Rinus schreef: Verder geeft de rijderslicentie het recht op inschrijving van de EFRA Grand Prix's in 2009.
Hallo Rinus/Ron.

Begrijp ik bovenstaande goed dat ik zonder NK licentie geen EFRA Grand prix kan rijden ?
Of is het lidmaatschap van NOMAC voldoende om een EFRA Grand prix te rijden. Ik dacht altijd dat EFRA en de NK los van elkaar staan ?

Ik hoor het wel.

mmzlls Roel

Hoi Roel,

Je begrijpt het goed! Je hebt inderdaad voortaan een licentie nodig om aan een GP te kunnen deelnemen.

Je hebt hiervoor 2 keuzes:

1. Een nationale rijderslicentie ( =geldig voor inschrijving bij een GP)
2. Een EFRA licentie

Dus ben je in het bezit van een Nationale rijderslicentie, die wordt afgegeven bij deelname aan het NK, is dit
voldoende en dus de EFRA licentie niet verplicht.

Ben je niet in het bezit van een Nationale rijderslicentie is de EFRA licentie wel verplicht.


Een EFRA licentie voor bezitters van een Nationale rijderslicentie kost 55 euro en voor mensen die deze rijderslicentie
niet bezitten 85 euro.

EFRA licentie houders hebben voorrang met inschrijven bij een GP.

groeten Ron


Terug naar “Wedstrijden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten