maandag is dr een meeting, ga ik naartoe. dus vandaag even alles gecheckt . maar wanneer mijn kap erop zit, raakt dat pompballetje steeds verder leeg. maar wanneer ik zonder kap rij, loopt hij als een trein. de achterkant van mijn zijruitjes zijn eruit en in mijn voorruit zitten 4 rijen met gaten.
volgens mij kan het aan mijn afstelling niet liggen, ik heb hem nu al rijker staan, en wanneer ik hem nog rijker zet loopt hij voor geen meter.
iemand suggesties? misschien gedeelte van de voorruit dr uit? of heeft iemand een voorbeeld van "zo heb ik het, en zo gaat het prima?".
alvast bedankt.
groeten,
Ruben
Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
Moderator: Moderator's groep
- Bernie
- Bigscale Guru
- Berichten: 5043
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
- Land: Ollanda
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Multiplex
- Type: FPV EZ*
- Zenderset: Futuba FF-9
- Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
- Club: Wildvlieger
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Cuijk
- Contacteer:
Re: Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
Klemt de kap de benzinetoevoer ergens af?
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet .
Vliegfilmpjes
Vliegfilmpjes
- Ruben
- Junior gebruiker
- Berichten: 23
- Lid geworden op: ma jul 21, 2008 10:05 am
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: FG & Hormann
- Type: Marder & HT-2
- Zenderset: Spektrum
- Locatie: Naaldwijk
Re: Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
nee, de kap drukt nergens op een slang.
- njoy_fg
- Regelmatig hier
- Berichten: 527
- Lid geworden op: vr jun 15, 2007 6:22 pm
- Merk: Tamiya
- Type: M-03R
- Zenderset: Futaba 4pk
- Frequentie: 2,4Ghz
- Club: MRCZ
Re: Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
Is je voorruit nu nog helemaal dicht?
gewoon gaten boren....
gewoon gaten boren....
- Ruben
- Junior gebruiker
- Berichten: 23
- Lid geworden op: ma jul 21, 2008 10:05 am
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: FG & Hormann
- Type: Marder & HT-2
- Zenderset: Spektrum
- Locatie: Naaldwijk
Re: Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
hij ziet dr zo uit . (hoop dat het een beetje duidelijk is)
- Bernie
- Bigscale Guru
- Berichten: 5043
- Lid geworden op: za jan 27, 2007 8:37 pm
- Land: Ollanda
- Provincie: Noord-Brabant
- Merk: Multiplex
- Type: FPV EZ*
- Zenderset: Futuba FF-9
- Frequentie: Mag ik zelf kiezen;)
- Club: Wildvlieger
- Website: www.rcbigscale.nl
- Locatie: Cuijk
- Contacteer:
Re: Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
Heb wel een meer en grotere gaten gezien .
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet .
Vliegfilmpjes
Vliegfilmpjes
- Ruben
- Junior gebruiker
- Berichten: 23
- Lid geworden op: ma jul 21, 2008 10:05 am
- Provincie: Zuid-Holland
- Merk: FG & Hormann
- Type: Marder & HT-2
- Zenderset: Spektrum
- Locatie: Naaldwijk
Re: Ruben's FG Marder & Hormann HT2 Update: actiefoto's
Zo, Ik ben weer terug . Hij heeft een tijd stilgestaan, maar ben dr nu weer volop mee bezig .
Vandaag weer gereden. Hij liep goed, ook nog een redelijke rookpluim en balletje bleef vol dus hij werd in ieder geval niet te warm. (reed overigens zonder kap)
Zo een hele tank gereden. Toen 'savonds weer gereden. Ging goed, tot ik gekraak hoorde. Geen probleem, tandwiel van het blok en het diff stond te ver van elkaar. Dus hij stopte, en toen viel ook het blok stil. Raar.. Was niet meer aan te krijgen, alleen als je flink wat gas gaf.
Alles uit elkaar gehaald. Carb zat geen zand in, de zuiger zag er ook nog goed uit.
Later weer geprobeerd, toen ik startte zat hij gelijk hoog in toeren.
Toen heb ik m een kwartslag/halve slag rijker gezet, ging al beter.
Nu vraag ik me af of het zomaar kan dat je afstellling wat verloopt zeg maar? Of is het gewoon niet slim om met dit weer te gaan rijden? Ookal had ik in eerste instantie geen last van. Ik had er voor de zekerheid maar een extra scheutje olie bij gedaan.
Overigens, even iets heel anders. Zit te kijken voor een auto voor "erbij", en viel mn oog op de FG Sportsline (touringcar). Zijn hier nog punten waar je op moet letten of gelijk vervangen? UIt gewoonte wil ik dan wel het luchtfilter vervangen. Ook is volgens mij de tandwielmeenemer plastic, dus die moet ook vervangen worden. Zijn er nog meer punten waar je dan op moet letten?
Groeten,
Ruben
Vandaag weer gereden. Hij liep goed, ook nog een redelijke rookpluim en balletje bleef vol dus hij werd in ieder geval niet te warm. (reed overigens zonder kap)
Zo een hele tank gereden. Toen 'savonds weer gereden. Ging goed, tot ik gekraak hoorde. Geen probleem, tandwiel van het blok en het diff stond te ver van elkaar. Dus hij stopte, en toen viel ook het blok stil. Raar.. Was niet meer aan te krijgen, alleen als je flink wat gas gaf.
Alles uit elkaar gehaald. Carb zat geen zand in, de zuiger zag er ook nog goed uit.
Later weer geprobeerd, toen ik startte zat hij gelijk hoog in toeren.
Toen heb ik m een kwartslag/halve slag rijker gezet, ging al beter.
Nu vraag ik me af of het zomaar kan dat je afstellling wat verloopt zeg maar? Of is het gewoon niet slim om met dit weer te gaan rijden? Ookal had ik in eerste instantie geen last van. Ik had er voor de zekerheid maar een extra scheutje olie bij gedaan.
Overigens, even iets heel anders. Zit te kijken voor een auto voor "erbij", en viel mn oog op de FG Sportsline (touringcar). Zijn hier nog punten waar je op moet letten of gelijk vervangen? UIt gewoonte wil ik dan wel het luchtfilter vervangen. Ook is volgens mij de tandwielmeenemer plastic, dus die moet ook vervangen worden. Zijn er nog meer punten waar je dan op moet letten?
Groeten,
Ruben
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten