Monstertruck filmpjes (toen en nu)

Plaats hier foto's/video's , informatie over jouw (favoriete) auto's of van anderen.

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
FgMonstertruck
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 25
Lid geworden op: wo okt 06, 2010 4:42 pm
Land: NL
Provincie: Overijssel
Merk: FG
Type: Monstertruck
Zenderset: Spektrum DX3E
Frequentie: 2,4Ghz

Monstertruck filmpjes (toen en nu)

Berichtdoor FgMonstertruck » ma nov 29, 2010 1:09 pm

Hoi mensen.

Hier wat filmpjes van de auto hoe die eerst was en hoe die nu is.

Eigenlijk schaam ik me nu best wel voor dit filmpje door het enthousiaste commentaar en
het super domme gelul :oops: :oops: :oops: Ach ja, beginneling op dat moment. :floor:
Maar dit is dus het eerste filmpje van de auto met op dat moment een cy23cc motor wat dus behoorlijk slecht liep. De 26cc pase lag er ook uit.

Link


Daarna de 23cc eraf en het 26cc pase blok erop gezet. (koppeling omgewisseld)
En even kijken wat die deed. Was al een tijdje terug dat het blokje gelopen heeft.
Ook dit was niet meer geweldig.

Link


Daarna dus besloten de hele boel aan te pakken. Ombouw naar full alu e.d. En het 26cc pase blok werd nieuw leven in geblazen. Was geen echte pase motor, was alleen cilinderkit en de rest van standaard. De cilinder was vreemd genoeg nog perfect dus die mocht blijven. Daarna complete revisie
gekregen en de zuiger en carter zijn bewerkt en afgestemd op de pase tuning cilinder.
Nou maar eens kijken wat die doet....

Link


De eerste echte meters na revisie. Dus we doen nog even rustig aan met het verse blokje.

Link


Zo, en nu eens kijken wat die echt kan... Tevens even zitten (censuur) met de afstelling van de carburateur maar het is aardig gelukt.

Link


En eens kijken wat die doet op een parkeerplaats.

Link


Dit zijn tot nu toe de vorderingen van mijn monstertruck.
Van een slechte staat langzaam weer opgebouwd naar een mooie auto.
En nu alleen nog de achter fusee's en dan is die full alu!
Alles op zijn tijd, zit al geld zat in de wagen nu. ;)

Terug naar “Showroom”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten