Mijn Ex-wagentjes

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
GeenIdee
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 176
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 6:47 pm
Land: NL... denk ik
Provincie: Utrecht
Merk: FG / Serpent
Type: MT 29cc / 950
Zenderset: spectrum
Locatie: Cothen
Contacteer:

Mijn Ex-wagentjes

Berichtdoor GeenIdee » wo apr 09, 2008 8:41 pm

Heb eventjes niks te doen dus denk, ik stel mij RC geschiedenis even voor :cool:
Deze geschiedenis wil ik ook bij blijven houden.


Ong. 5 jaar geleden (zo uit mijn hoofd, weet het niet eens precies meer :roll: ) begon de ellende. Ik liep al een tijdje te kwijlen op zulk spul, tot ik op het punt kwam om er zelf een te kopen. Dit werd toen een XTM Mammoth. Een indrukwekkende wagen. Alleen de ervaring was er nog niet, kocht hem bij conrad en er kwamen snel dingetjes boven water wat eigenlijk best jammer was. Om te beginnen zat er een "force" motor (of zoiets) op ipv de orginele motor die XTM er op gooit. En het bekende onderdelen probleem. Moest alles via conrad bestellen, vond ik niet echt ideaal.

Affijn, hier wat foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

######

Met deze auto heb ik mijn oom aangestoken, die een carson kocht om uit te proberen. We ontmoetten een paar mensen uit de buurt met een andere auto. Een HPI savage. toen het geld er was ben ik hier maar op over gestapt.

Ik kocht een hpi savage 4.6SS nieuw. Dit was echt een goede auto, plus dat HPI in mijn ogen echt kwaliteit uitstraald, en heb hier heel veel schik van gehad. De savage is echt een auto om mee te bashen en kan veel hebben. In het begin hadden ze wat kinderziektes, maar ook hpi had dit in de gaten en ging dit verbeteren. Een mooi punt van hpi vind ik.

De savage had een 4.6 cc motor en voor dat ie weg ging aardig wat tunings onderdelen. Uiteindelijk was hij geupdate met een savage X ontvangerbox en versnellingsbak huis. In mijn ogen is een trekstarter het beste omdat je voelt wat er gebeurt, maar toch ben ik uiteindelijk een rotostart gaan proberen omdat ik mijn trekkoort steeds sloopte :mrgreen:


Lang geleden zag hij er nog zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Na de verbouwing zag hij er zo uit, zo is hij verkocht.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En de kap, ja, dat was echt, ja, kan het niet uitleggen :oops: Vond m geweldig!

Moet alleen wel bekennen dat ik de kleur niet uitgevonden heb. Ik heb kevin (KevTech) eerst hard uitgelacht omdat ik dacht dat ie een geintje maakte, maar ik ben het toch na gaan doen. Een zeer mooie kleur: Tranclucent red, gebacked met goud.... :-k

Zie het resultaat, wat ik dus ook een beetje aan kevin te danken heb. En het ziet er in het echt zelf nog mooier uit.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


###

Voor of na de savage (weet het niet eens meer :oops: ) heb ik ook nog een hpi rs4 evo 3 aangeschaft. Dit was een aanbieding en had echt de laatste auto :mrgreen: Het is uiteindelijk heel leuk uit gaan pakken, en voordat ik de serpent kocht, spinde ik elke keer met piepende banden :D

Naar mijn mening is de kap niet 100% netjes. Vind het wel een super mooie combi, en als die beter was gespoten was hij puntje gaaf. Het gat in de voorruit is opzich jammer, maar dat was niet anders omdat het nitro was.

Deze auto staat momenteel nog te koop (te vinden in 't te koop sectie, tunings onderdelen staan daar vermeld).



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mzzlss

kevin

Gebruikersavatar
rataplan
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 151
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 7:55 pm
Merk: FG
Type: monster / stadium
Zenderset: futuba
Locatie: belgie ( antwerpen )

Re: Mijn Ex-wagentjes

Berichtdoor rataplan » wo apr 09, 2008 8:48 pm

mooie collectie


mmm leuk idee
Afbeelding

Gebruikersavatar
GeenIdee
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 176
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 6:47 pm
Land: NL... denk ik
Provincie: Utrecht
Merk: FG / Serpent
Type: MT 29cc / 950
Zenderset: spectrum
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Mijn Ex-wagentjes

Berichtdoor GeenIdee » wo apr 09, 2008 8:50 pm

rataplan schreef:mooie collectie

Let wel op, alles op de rs4 evo na, is verkocht heh ;)

mzzlss

kevin

Gebruikersavatar
rataplan
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 151
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 7:55 pm
Merk: FG
Type: monster / stadium
Zenderset: futuba
Locatie: belgie ( antwerpen )

Re: Mijn Ex-wagentjes

Berichtdoor rataplan » wo apr 09, 2008 9:01 pm

ik heb ook heel men collectie verkocht

anders staat het tog maar op de kast
Afbeelding


Terug naar “Foto & Filmboek van GeenIdee”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten