Mijn Baja 5T!

Post hier alles over HPI Racing
Baja 5b, 5b 2.0, 5T

Moderator: Moderator's groep

Dr.Dre.

Re: Mijn Baja 5T!

Berichtdoor Dr.Dre. » wo jun 24, 2009 6:13 pm

Tiemen schreef:Maar goed, laat maar horen wat jullie ervan vinden

@ Oké hou je vast, kheb ze zelf ook Tiemen maar waarom heb jij er clipjes op zitten (is gewoon onzin die pijpies kenne nergens heen) dus tja je ken er wel gaten in boren met clipies maar daar wordt het niet stevig van,,,,,,,,,,,staat wel leuk, enne ik heb 13 mm dacht ik en die past lekker,gr.Dr.Dre. ;)

Gebruikersavatar
Tiemen
Actieve poster
Actieve poster
Berichten: 156
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 4:13 pm
Land: Nederland
Provincie: Overijssel
Merk: HPI
Type: Baja 5T
Zenderset: Sanwa MX-3FHSS
Frequentie: 2.4GHz
Club: RC Elburg
Locatie: Genemuiden

Re: Mijn Baja 5T!

Berichtdoor Tiemen » wo jun 24, 2009 7:09 pm

Dr.Dre. schreef:
Tiemen schreef:Maar goed, laat maar horen wat jullie ervan vinden

@ Oké hou je vast, kheb ze zelf ook Tiemen maar waarom heb jij er clipjes op zitten (is gewoon onzin die pijpies kenne nergens heen) dus tja je ken er wel gaten in boren met clipies maar daar wordt het niet stevig van,,,,,,,,,,,staat wel leuk, enne ik heb 13 mm dacht ik en die past lekker,gr.Dr.Dre. ;)
Wanneer je je Baja oppakt aan de bovenkant, neem je toch de rolkooi mee wanneer deze niet vast zou zitten, daarom heb ik deze erop gedaan. Trouwens je kunt ze ook kopen met clipjes: http://www.baja-land.de/epages/61655287 ... ducts/BLUR" onclick="window.open(this.href);return false;[20]

Deze heb ik geprobeerd na te maken, met nadruk op geprobeerd ;)
Ik weet niet meer van welke HBC, ik meen 11, maar op één van die filmpjes zie ik toch echt twee buisjes losschieten na een kleine jump.
En ach, het kan nooit geen kwaad :D

Dr.Dre.

Re: Mijn Baja 5T!

Berichtdoor Dr.Dre. » wo jun 24, 2009 8:06 pm

@ Nee het kan geen kwaad maar scheelt je weer een hoop werk :-$ ,bij mij zit ie er los op en dat gaat okidoki,gr.Dr.Dre. ;)


Terug naar “HPI Racing”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten