REFLEX Servo Saver von Lightscale
Lightscale biedt nu een nieuw type servo saver die beschikbaar is voor inbouw in vier verschillende versies voor FG, HARM, RS RS-5-5 Touring en de Formule 1 modellen. Het volgende beschrijft ontwikkelaar Markus schoner exploiteren van het REFLEX Servo Spaarders en het idee en de motivatie achter de ontwikkeling ervan ..
"Alle eerder op de markt van systemen functioneren op conventionele veren. Hun nadeel, ongeacht of print, dij of trekveer is hun karakteristieke het voorjaar. Hun macht is lineair tot ihrerAuslenkung. Dit betekent dat bij lage uitslag weinig lente te herstellen van de werking er
is en verhoogt het meer en meer verplaatsing toeneemt.
Wat betekent dit voor de servo saver?
In het voorjaar posities waar hoge precisie vereist is, dat wil zeggen tijdens normaal rijden, hebben de neiging tot op heden Saver systemen om zelf te leggen, als het voorjaar is er geen herstel van Force geeft - het is ja of nauwelijks afgebogen of niet mag hebben zelfs geen afgebogen worden.
Als de spaarder is, uit te voeren zijn dienst, maar dat overmatige externe krachten die op de wielen, de lente is de bolling breed en stijf - wat een zeer hoog vermogen leidt tot stress.
Tezamen betekent dit dat de huidige systemen niet alleen door hun patroon het tegenovergestelde van wat ze moeten doen. U bevindt zich op de positie 0 (normaal rijden) is zeer onnauwkeurig en uitharden meer in hun beschermende functie (vervorming van de spaarders). Een gebrek aan precisie rond de 0 positie is door veel fabrikanten geprobeerd door een verhoging of voorgespannen veren of O-ringen te voorkomen. Maar dit betekent weer een zeer hoge belasting van de stuurservo met de buitenwereld krachten die op de wielen (crash). De Saver vervult zijn beschermende functie dus geen of slechts zeer beperkt.
Om gratis onze klanten uit de ontoereikende controle van de bovengenoemde symptomen, besloten de REFLEX LIGHT SCALE uiteindelijk te produceren in serie. De REFLEX neemt de oorzaak van de spaarder probleem, niet de symptomen. Zijn roman werkingsprincipe is gevestigd in de breedste zin van de functie van een Dremomentschlüssels.
Tot een vooraf ingestelde kracht van de spaarder is absoluut rigide in zijn 0-positie. Alleen wanneer deze kracht wordt overschreden, het REFLEX ineens en effectief beschermt de eerste keer dat de stuurservo. Het uiterlijk is vergelijkbaar met bestaande systemen, maar met een revolutionaire interieur. Terwijl u de reflex en de bekende, maar zachter ontworpen, splitveer van de conventionele systemen, het dient alleen om de REFLEX na de trigger terug naar de 0-positie terug.
Via een systeem van druk-geladen ballen, die zich inlaten met overeenkomstige uitsparingen van de REFLEX wordt gehouden accuraat en stijf in de 0-positie. De verstelbare stalen kogel wordt gedragen door de REFLEX veren, maar het effect is onafhankelijk van hun karakteristieke en wordt alleen beïnvloed door de vertekenende kracht van de veer en de geometrie van de ballen in hun putten.
De REFLEX wordt geleverd met een pre-release koppel van ongeveer 30kg/cm. Dit is boven de stuurservo geldende marktrente, maar minder dan haar deelneming momenten - dus een maximale precisie van de besturing en servo gegarandeerde bescherming. Wij adviseren de instelling te veranderen slechts in uitzonderlijke gevallen, de functie van het REFLEX niet worden beïnvloed. De Reflex is een van de weinige echte kugellgelagerten Servo Saver. Terwijl in de meeste conventionele systemen, zijn sommige delen ontworpen als glijlagers, is het REFLEX de werkelijke rotatie slechts worden gerealiseerd door middel van kogellagers. Alleen de uitdrukkingen die hij gebruikt van hoge kwaliteit lagers. Een zeer goede werking is het resultaat van deze ingewikkelde constructie.
Om onze kwaliteitsnormen te voldoen, de productie alleen hoge-sterkte materialen worden gebruikt. Roestvrij verenstaal en verzekert een lange levensduur van de grendelmechanisme, het voornaamste gebruik van aluminium 7075 draagt ook bij tot de hoge levensduur van de reflex en vermindert het gewicht van net iets meer dan 50 gram. De Reflex is ontworpen en gemaakt in Duitsland ".
LIGHT SCALE biedt de REFLEX ontwikkeld door ingenieurs voor meer dan vijf jaar van testen en kleine wijzigingen in vergelijking met de eerste prototypes nu als een volwassen product serie. Zijn functie is moeilijk onder woorden te brengen, moet je zijn functie voelt om eindelijk overtuigd van zijn superioriteit te worden. "
Het Lightscale Reflex Scale Servo Saver is nu beschikbaar voor 129,00 in de winkels. De verschillende versies van de REFLEX rekening gehouden met de stuurgeometrie van deze voertuigen, die zo hard nodig door de installatie van geen verandering.
bron: www.bigscaler.deLightscale biedt nu een nieuw type servo saver die beschikbaar is voor inbouw in vier verschillende versies voor FG, HARM, RS RS-5-5 Touring en de Formule 1 modellen. Het volgende beschrijft ontwikkelaar Markus schoner exploiteren van het REFLEX Servo Spaarders en het idee en de motivatie achter de ontwikkeling ervan ..
"Alle eerder op de markt van systemen functioneren op conventionele veren. Hun nadeel, ongeacht of print, dij of trekveer is hun karakteristieke het voorjaar. Hun macht is lineair tot ihrerAuslenkung. Dit betekent dat bij lage uitslag weinig lente te herstellen van de werking er
is en verhoogt het meer en meer verplaatsing toeneemt.
Wat betekent dit voor de servo saver?
In het voorjaar posities waar hoge precisie vereist is, dat wil zeggen tijdens normaal rijden, hebben de neiging tot op heden Saver systemen om zelf te leggen, als het voorjaar is er geen herstel van Force geeft - het is ja of nauwelijks afgebogen of niet mag hebben zelfs geen afgebogen worden.
Als de spaarder is, uit te voeren zijn dienst, maar dat overmatige externe krachten die op de wielen, de lente is de bolling breed en stijf - wat een zeer hoog vermogen leidt tot stress.
Tezamen betekent dit dat de huidige systemen niet alleen door hun patroon het tegenovergestelde van wat ze moeten doen. U bevindt zich op de positie 0 (normaal rijden) is zeer onnauwkeurig en uitharden meer in hun beschermende functie (vervorming van de spaarders). Een gebrek aan precisie rond de 0 positie is door veel fabrikanten geprobeerd door een verhoging of voorgespannen veren of O-ringen te voorkomen. Maar dit betekent weer een zeer hoge belasting van de stuurservo met de buitenwereld krachten die op de wielen (crash). De Saver vervult zijn beschermende functie dus geen of slechts zeer beperkt.
Om gratis onze klanten uit de ontoereikende controle van de bovengenoemde symptomen, besloten de REFLEX LIGHT SCALE uiteindelijk te produceren in serie. De REFLEX neemt de oorzaak van de spaarder probleem, niet de symptomen. Zijn roman werkingsprincipe is gevestigd in de breedste zin van de functie van een Dremomentschlüssels.
Tot een vooraf ingestelde kracht van de spaarder is absoluut rigide in zijn 0-positie. Alleen wanneer deze kracht wordt overschreden, het REFLEX ineens en effectief beschermt de eerste keer dat de stuurservo. Het uiterlijk is vergelijkbaar met bestaande systemen, maar met een revolutionaire interieur. Terwijl u de reflex en de bekende, maar zachter ontworpen, splitveer van de conventionele systemen, het dient alleen om de REFLEX na de trigger terug naar de 0-positie terug.
Via een systeem van druk-geladen ballen, die zich inlaten met overeenkomstige uitsparingen van de REFLEX wordt gehouden accuraat en stijf in de 0-positie. De verstelbare stalen kogel wordt gedragen door de REFLEX veren, maar het effect is onafhankelijk van hun karakteristieke en wordt alleen beïnvloed door de vertekenende kracht van de veer en de geometrie van de ballen in hun putten.
De REFLEX wordt geleverd met een pre-release koppel van ongeveer 30kg/cm. Dit is boven de stuurservo geldende marktrente, maar minder dan haar deelneming momenten - dus een maximale precisie van de besturing en servo gegarandeerde bescherming. Wij adviseren de instelling te veranderen slechts in uitzonderlijke gevallen, de functie van het REFLEX niet worden beïnvloed. De Reflex is een van de weinige echte kugellgelagerten Servo Saver. Terwijl in de meeste conventionele systemen, zijn sommige delen ontworpen als glijlagers, is het REFLEX de werkelijke rotatie slechts worden gerealiseerd door middel van kogellagers. Alleen de uitdrukkingen die hij gebruikt van hoge kwaliteit lagers. Een zeer goede werking is het resultaat van deze ingewikkelde constructie.
Om onze kwaliteitsnormen te voldoen, de productie alleen hoge-sterkte materialen worden gebruikt. Roestvrij verenstaal en verzekert een lange levensduur van de grendelmechanisme, het voornaamste gebruik van aluminium 7075 draagt ook bij tot de hoge levensduur van de reflex en vermindert het gewicht van net iets meer dan 50 gram. De Reflex is ontworpen en gemaakt in Duitsland ".
LIGHT SCALE biedt de REFLEX ontwikkeld door ingenieurs voor meer dan vijf jaar van testen en kleine wijzigingen in vergelijking met de eerste prototypes nu als een volwassen product serie. Zijn functie is moeilijk onder woorden te brengen, moet je zijn functie voelt om eindelijk overtuigd van zijn superioriteit te worden. "
Het Lightscale Reflex Scale Servo Saver is nu beschikbaar voor 129,00 in de winkels. De verschillende versies van de REFLEX rekening gehouden met de stuurgeometrie van deze voertuigen, die zo hard nodig door de installatie van geen verandering.