info over hpi baja 5b

Post hier alles over HPI Racing
Baja 5b, 5b 2.0, 5T

Moderator: Moderator's groep

Gebruikersavatar
ELIMINATOR
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 34
Lid geworden op: wo nov 07, 2007 1:42 pm
Merk: hpi
Type: hpi baja
Zenderset: standaard
Frequentie: 27.195
Locatie: West-vlaanderen

info over hpi baja 5b

Berichtdoor ELIMINATOR » do nov 22, 2007 5:35 pm

Hey
Kan iemand me wat info geven over de hpi baja 5b?
Welke motor zit erin?
Is hij makkelijk te tunen?
Wat zijn de positieve en wat zijn de negatieve kanten?
Heeft hier iemand een baja en ben je er tevreden over of was het een miskoop?
Zijn er dingen die je snel moet veranderen?

Greetz
Hpi baja 5b!!!
E-firestorm
Micro-t

Dr.Dre.

Berichtdoor Dr.Dre. » do nov 22, 2007 8:09 pm

Hey Eliminator,de BAJA5B is een pracht van een auto er zit een standaard 23cc cyblokie op en ja je kan hem lekker op

peppen andere cilinder 26cc of 30.5 je kan de 813 carbra. op gooien lekkere pijp is dominator ( wel veel herrie, maarja)


en ga zo maar door ikzelf heb er nog een elcon koppeling opzitten is ook helemaal TOP enz. MAAR in december komt


de nieuwe bouwkit BAJA SS, kwa prijs zelfde maarrrrrrrrrrrrrrrr er zitten al zo veel meer verbeteringen (HOP UPS ) op



dat als ik zou moeten kiezen die zou nemen de SS ??????.als je vragen hebt hoor ik het wel man. gr.Dr.Dre. ;) ;)

Gebruikersavatar
ELIMINATOR
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 34
Lid geworden op: wo nov 07, 2007 1:42 pm
Merk: hpi
Type: hpi baja
Zenderset: standaard
Frequentie: 27.195
Locatie: West-vlaanderen

Berichtdoor ELIMINATOR » za nov 24, 2007 9:15 am

HEY
De motor die erin zit is dat een zenoah?

Greetz
Hpi baja 5b!!!
E-firestorm
Micro-t

Dr.Dre.

Berichtdoor Dr.Dre. » za nov 24, 2007 6:41 pm

ELIMINATOR schreef:HEY
De motor die erin zit is dat een zenoah?

Greetz

@ Nee man het is de kloon versie,gr.Dr.Dre. :twisted:

Gebruikersavatar
ELIMINATOR
Ingeburgerd
Ingeburgerd
Berichten: 34
Lid geworden op: wo nov 07, 2007 1:42 pm
Merk: hpi
Type: hpi baja
Zenderset: standaard
Frequentie: 27.195
Locatie: West-vlaanderen

Berichtdoor ELIMINATOR » di dec 11, 2007 7:40 pm

hey
Ik ga binnenkort om mijn baja.
Zijn er dingen die ik er moet bijbestellen behalve de baja zelf?

Greetz
Hpi baja 5b!!!
E-firestorm
Micro-t

Gebruikersavatar
Mijnheer Rob
Stamgast
Stamgast
Berichten: 792
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 9:40 pm
Merk: FG/Technokit/Hormann
Type: Marder/EXS/HT2
Zenderset: XR6 - 3PM
Frequentie: 50
Locatie: Aarle-Rixtel
Contacteer:

Berichtdoor Mijnheer Rob » di dec 11, 2007 8:30 pm

ELIMINATOR schreef:hey
Ik ga binnenkort om mijn baja.
Zijn er dingen die ik er moet bijbestellen behalve de baja zelf?

Greetz
Hoi Maarten,

Heb je nou alweer een andere keuze maakt... ???

Een maand geleden vertelde je nog dat je een FG Baja zou gaan kopen, daarna zou je een Monster Beetle Pro gaan halen en nu weer de HPI Baja?? :???:



Als je jezelf er goed in verdiept ... Lang leve internet, gebruik de zoekfunctie eens, dan zul je meer info vinden dan je lief is (99% van je vragen zijn al vele malen gesteld). Kijk ook eens op http://www.rcbigscaleforum.nl, nog veel meer info :D Kijk ook eens op deze pagina, voordat je door die linkjes heen bent, ben je een paar maanden verder :schater:

De specificaties van de wagens is op de websites van de verkoopadressen en leveranciers te vinden (welke motor, welke servo's, wat er verder bij zit, wat er nog nodig is etc. etc.) :idea:
Als je aan het lezen gaat, zul je vanzelf achter de goede en minder goede eigenschappen van de verschillende wagens komen. Ook de plek en manier waarop je wilt rijden spelen een grote rol! Kijk ook eens door deze berichten!

Uiteindelijk kopen veel rijders toch op gevoel (omdat ze het een mooie wagen vinden bijvoorbeeld). Wil je in de BMC wedstrijden mee gaan rijden, heb je dikke wielen nodig, ik weet niet of die voor de Baja al te verkrijgen zijn (vast wel te vinden op internet). Wil je wedstrijden gaan meerijden (open clubwedstrijden bijvoorbeeld), is de Baja waarschijnlijk geen goede keuze (kijk maar eens naar het deelnemersveld bij de wedstrijden, nagenoeg geen Baja's, als ze snel hun rondjes konden draaien was dat wel anders).

Zo zijn er vele redenen om de één wel en de ander niet te kopen, de perfecte wagen bestaat NIET, gewoon gaan lezen op internet tot je de wagen gevonden hebt die het beste bij jou en binnen jouw budget budget past!

Als je vragen hebt, stel ze hier gerust, daar is het forum voor! Maar probeer eerst even zelf te zoeken ;)

De tip van de dag:
Ga eens een keer kijken als er ergens gereden wordt en praat eens met wat rijders!! :D
Afbeelding
In m'n bigscale garage: Marder Race, Technokit EXS superlight & Hörmann HT2

Dr.Dre.

Berichtdoor Dr.Dre. » wo dec 12, 2007 12:14 pm

Ik kan het niet beter zeggen Mijnheer Rob !!!!!! ( vaak koop je toch zo'n AUTO met je hart en niet met je verstand :roll: )

enne de pleuries niet te vergeten!!!. gr.Dr.Dre. ;) ;)


Terug naar “HPI Racing”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten